lördag 2 maj 2009

NEJ!!

Jag vill bara skrika NEJ DET FÅR INTE SKE!!! Jag blir förbannad, förtvivlad och nästan förlamad när jag läser om en fullständigt onödig dödsolycka med två unga pojkar inblandad.

Jag lider med deras anhöriga som fick ta emot beskedet på fredagsmorgonen. Jag kan bara gissa hur de har försökt ringa för att ta reda på var de är. Signaler som har gått fram till en mobil som ingen har kunnat svara i.

Som tonårsmamma blir jag gråtfärdig när olyckor sker där barn och ungdomar är inblandade. Jag skrev "en fullständigt onödig" som om det finns nödvändiga olyckor. Det gör det naturligtvis inte. Men en olycka där de inblandade omkommer i en bilolycka trots att ingen av dem har körkort och de går av vägen och så kraftfullt krockar med ett träd tyder på en massa faktorer som inte borde finnas.

Dumma djävla skitungar!!! Det ni uppfattade som en häftig grej fick fasansfulla konsekvenser.
Många vänner, släktingar, grannar och andra har drabbats av det ofattbara som inte får ske.
Jag tänker på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar