söndag 6 juni 2010

SD-retorik

ann-cathrin... läs på lite om SD innan du öppnar käften, var inte så jävla präktig och blunda för allt skit som händer.

man blir helt paff hur vissa bara kan sitta och blunda för tex rosengård. hahaha menar du på fullaste allvar att vi ska ta in invandrare att sköta dom äldre så kan ju alla svennejävlar gå på socbidrag då eller..... det måste ha brunnit av det mesta hos dig stackars ann-muslim


Det här är två inlägg av samma person i en debattråd som jag hamnade in i igår.
Egentligen blir jag inte så värst förvånad eftersom jag har hört sverigedemokrater tidigare, men jag kan ändå inte låta bli att förundras.
De kräver att bli tagna på allvar och de tycker inte att vi lyssnar på dem samtidigt som de häver ur sig precis vilken skit som helst.

Att de inte är särskilt väl pålästa blir också tydligt när de tror att invandrarna "tar" jobben och tvingar "svennejävlarna" gå på bidrag. Den här mannens fru som deltog i samma tråd skrev att Sverige är bland de sämsta ekonomierna i Europa och att vi satsar väldigt lite på skolan. Fast det är ju förstås tvärtom i bägge fallen.

Hur mycket hat kan det rymmas i en svensk kropp? Eller är det som så många säger bara grundat på rädsla och okunskap? Den rädslan och okunskapen gör mig både förbannad och orolig

4 kommentarer:

  1. Ann-Catrhine, du och jag kanske inte är helt överens om allt i det politiska livet, men vi har en del gemensamt....

    Vi är föräldrar, du kvinna och morsa. Jag man och farsa.
    Här har vi ett väldigt viktigt uppdrag. Det vi satt till världen ska vi uppfostra till Världsmedborgare, inga klanmedlemmar i en primitiv Neandertal-stam...

    Varken du eller jag kommer att få uppleva "Planet Earth"...
    kanske inte våra barn eller barnbarn heller.

    Vi skriver idag den 6:e juni 2010, inte "artonhundra kallt".
    Dagen till ära ska jag bifoga ett nytt klipp.
    Henrik Dorsin gör en underbar satir om "Svenne Banan" och hur han firar en nationaldag :-))))
    http://www.youtube.com/watch?v=0i2kw3Kwa94&feature=related

    SvaraRadera
  2. Jag lovar dig att jag gör allt vad jag kan för att uppfostra mina barn till Världsmedborgare. Jag tycker att så här långt har jag lyckats riktigt bra :)

    Henrik Dorsin är underbar i sitt klipp :)

    SvaraRadera
  3. Usch så arg man blir. SD är pinsamma, synd bara att alla inser det utom de själva.

    SvaraRadera
  4. Fast jag är nog rätt nöjd om ALLA inser det och de därmed inte kan rekrytera nya själar.
    De är inte bara pinsamma utan också otroligt vulgära i sitt sätt att bemöta andra. Precis som de säger så ser de det inte själva :/

    SvaraRadera