torsdag 18 juni 2009

Jag och mitt bloggande

Jag inser verkligen min begränsning! Livet rullar på för full runt omkring mig och jag är verkligen inte en sådan som säger " Äh..allt är som vanligt, inget särskilt har hänt sen sist" när någon frågar.
Det innebär att jag verkligen borde ta en ordentlig funderare över mitt liv som bloggare. Har jag möjlighet att uppdatera på ett sätt som intresserar folk?
Nej, förmodligen inte. Ger jag då upp? ÅHNEJ,,så lätt blir ni inte av med mig :-)

MEN,,alla ske veta att min blogg lever ett liv som är helt beroende av mina möjligheter, inte min lust, att uppdatera. OK?

1 kommentar:

  1. Helloj!
    Undrar vart du tagit vägen???
    Har inte hört nåt ifrån dej sen vi disskuterade Hus!
    hoppas ni haft en Trevlig midsommar!
    Vi kommer att vara nerikring uppland i sommar,,
    så vi kanske ses?

    SvaraRadera