torsdag 25 december 2008

En fantastisk julafton och juldag

Ibland är jag mycket svår att tillfredsställa och det retar mig samtidigt som det gör min familj ledsen och till och med orolig. "Hur ska det bli i år". Ni har sett reklamen för Triss-lotterna. Plötsligt händer det! Igår hände det för mig. Jag myser fortfarande över mina fina julklappar. Jag har provsmakat tre av teerna, duschat med olivtvålen och tittat på "Mamma Mia" Snart ska jag knöla ner mig i soffan med en av böckerna och dricka ännu mer the.
Hela dagen i går var härlig med god stämning och lagom mycket mat och dricka.

Micael, familjens 15-åring, hade så bråttom in till Gävle och mellandagsrean att han missade att affärerna har stängt idag. Han provar i morgon igen.

Nu kommer maken och Micael och lockar med en film till. Boken får vänta lite till, för inget konkurrerar ut filmmys i sängen med två av mina män :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar