onsdag 31 december 2008

Snabbsummering av 2008

Ett hyfsat dåligt år. Det är en väldigt kort summering av 2008. Den är inte bara kort utan inte heller riktigt sann. Varför säger jag så då? Tja, den enkla anledningen är mitt förbannade diskbråck som har plågat mig sedan 10/1. Trots att snart ett år har gått är jag fortfarande inte fri att röra mig som jag vill, kan inte bära tungt eller ens jobba på flera av mina tidigare arbetsplatser.
Min älskade Leonberger Frasse och jag har under året inte kunnat träna som vi gjorde tidigare eller ens vara ute på promenader som förut.


Därför tycker jag att 2008 har varit ett hyfsat dåligt år trots allt det bra som har hänt.
Micael och jag har varit på Mallis och det var riktigt mysigt och kul.



Och det får bli det enda jag återger från mitt 2008 annars kommer vi aldrig härifrån.

GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla. Så ses vi på det nya fräscha 2009 !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar