torsdag 2 april 2009

Lång dags färd mot natt

Efter en hel dag med sammanträden är man rätt slut. Dagen har tillbringats på kommunhuset i Skutskär där Norra Länsdelsberedningen från landstinget har haft heldagsmöte. Vi har mest diskuterat närvårdsprojektet och länets folkhälsopolicy. En riktigt bra dag även om den blev lång.
Lite tur hade jag eftersom den sista punkten var en dragning av programgruppen om trauma och de kom i bil från Uppsala. Jag liftade med dem ner till Uppsala och slapp åka tåget.
I Uppsala tog jag en Latte som fick bli min middag innan jag sammanstrålade med mina gruppledarkamrater för kvällens KPR. Manfallet var enormt. Håbo, Älvkarleby och landstinget var representerat, resten saknades.
Trist men kvällens arbete gick snabbt och var mycket effektivt. Vi löste upp en del knutar och våra kamrater har bara att gilla läget ;-)

20-tåget hem, byte till buss i Tierp och hemma 21:30.

Huset doftar Van Gills och jag letar mig fram till maken som sitter framför tv:n. Sniffar och känner pirret i magen. Den är go den doften!!!

Vilken skön avslutning på en lång dags färd mot natt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar