söndag 15 november 2009

Jag tittar på BingoLotto!

Det är faktiskt sant,,jag tittar på BingoLotto för första gången på flera år. Men det går inte att låta bli när kvällens gäst är min favvodiva Babsan. Lars-Åke är född i Furuvik och skänker i kväll sina 10 000 kronor till Skutskärs Bandy.









Det tycker jag är fantastiskt roligt och de fick bra reklam i rikstelevisionen. Mindre smickrande var det förstås när Lars-Åke hoppas att pengarna kan räcka till lite is på banan eftersom Älvkarleby kommun inte anser sig ha råd att spola upp isen.

För övrigt har dagen varit en slappardag och min mesta aktivitet har varit att läsa mina Facebookvänners mer eller mindre aktiva statusuppdateringar. De verkar ha jobbigt aktiva liv. De gymar, städar, bakar, går på kalas, läser handlingar och till och med monterar ihop julgranen.
Jag blev så svettig av att läsa så jag fick lägga mig med datorn på soffan en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar