tisdag 19 januari 2010

Anders Olsson har gjort det igen!


För andra gången har han blivit utnämnd till ”Årets idrottare med funktionshinder” i Sverige, den förra utmärkelsen fick han för Idrottsåret 2007.

Anders fick under stort jubel ta emot utmärkelsen i gårdagens TV-sända Idrottsgala. Anders dricker varje dag Tahitian Noni juice som en del av sin träning och säger så här i en kommentar när TNI ringer och gratulerar;
”Det känns fantastiskt! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna vinna priset igen och kände mig inte på något sätt som favorit. Alla de andra nominerade var verkligen värda att vinna. Så det var en rolig och glad överraskning när de läste upp mitt namn. Idag har telefonen gått varm då journalister och gratulanter velat byta några ord. Det känns härligt och inspirerande. Fick jag sända en hälsning till alla produktkonsulter runt om i Sverige så skulle jag trycka på det jag själv är ett levande bevis på: Fortsätt kämpa, din belöning kommer när du minst anar det. Ge aldrig upp.”


GRATTIS ANDERS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar