söndag 25 januari 2009

Äntligen snart måndag!

Vilken märklig helg! Jag har väl aldrig börjat längta efter en måndagmorgon redan på fredag kväll tidigare.
Men så har det varit denna helg. Ända sedan den kreativa kvällen med min man och en flaska vin har jag haft svårt att få något annat gjort. Jag måste också erkänna att jag är lite nervös för vad idén ska få för mottagande.
Jaja, snart vet vi.

För övrigt har inte mycket annat skett. Det har dykt upp någon som verkar antingen ha problem med att läsa eller så gillar personen inte mig helt enkelt. Så kan det ju vara. Ingen är älskad av alla och ska inte vara det heller. Har man inga fiender har man heller inga vänner.
Men jag kan ändå inte låta bli att sucka när jag läser rena dumheter. Denna "Nyvaknad" tycker det är intressant att inse att FP "förespråkar en stängning av polisstationen i Skutskär" Jag instämmer med HansErik som tycker att denne nyvakne person kan somna om igen :-)

Snart är det äntligen måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar